מגוון שאלות נפוצות על שירותי מחשוב לעסקים
בשביל שהשירות יהיה ברור לשני הצדדים יצרנו את עמוד שאלות ותשובות, כאן תוכלו להתרשם מרוב השאלות הנפוצות. יש לכם שאלות נוספות, נשמח שתדברו איתנו ונמצא פתרון להכלללל. מבטיחים!
בשביל שהשירות יהיה ברור לשני הצדדים יצרנו את עמוד שאלות ותשובות, כאן תוכלו להתרשם מרוב השאלות הנפוצות. יש לכם שאלות נוספות, נשמח שתדברו איתנו ונמצא פתרון להכלללל. מבטיחים!
כן , אנחנו נספק מענה לקריסה של מערכת הפעלה תוך 12 שעות מרגע הקריאה לתחנת עבודה ו-4
לשרת . בהתייחס לשעות הפעילות של החברה .
מקלדות ועכברים אינם כלולים ואו מכוסים בשירות , גם כן , סרטים למדפסות, דיסקטים, מחסניות דיו, ראשי הדפסה ותנור הדפסה במדפסות, טונרים, מצברים למערכות אל פסק.,כדורי עקיבה, ידיות משחק, וכדומה אינם כלולים ואו מכוסים בשירות.
הביטוח והאחריות הנם לפעילותו התקינה של הציוד המותקן במשרדכם ואינם כוללים נזקי שבר, גניבה, פריצה, הצפה, שריפה וכיוצ”ב .
הביטוח והאחריות הנם לפעילותו התקינה של הציוד המותקן במשרדכם ואינם כוללים נזקי שבר, גניבה, פריצה, הצפה, שריפה וכיוצ”ב.
הסכם השירות מכסה אך ורק את הציוד המפורט בהצעת המחיר אותה קיבל בית העסק , כמו כן ההסכם יתעדכן בהתאם לציודים נוספים שיתווספו לשירות.
פי.סי פאנצ’ מחשבים ותקשורת מעניקה שירות Extra ללקוחות במסלול PRO ודואגת לספק פתרונות מלאים מול ספקי שירות אחרים (ביטוח צד ג’) ע”י אינטגרציה מלאה בין כל הגורמים וזאת על מנת למנוע מצב של פינג-פונג עם הלקוח.
פי.סי פאנצ’ מחשבים ותקשורת מעניקה שירות Extra ללקוחות במסלול PRO ודואגת לספק פתרונות מלאים מול ספקי שירות אחרים (ביטוח צד ג’) ע”י אינטגרציה מלאה בין כל הגורמים וזאת על מנת למנוע מצב של פינג-פונג עם הלקוח.
במצב בו המחשב לא נדלק ולאחר תשאול טלפוני קצר ייתכן ותידרש הגעה של טכנאי מטעם פי.סי פאנצ’ מחשבים ותקשורת לאתר הלקוח. לאחר בדיקת זכאות הלקוח לטכנאי באתר הלקוח יגיע טכנאי תוך 12 שעות מרגע הקריאה לתחנת עבודה ו-4 שעות לשרת, בהתייחס לשעות הפעילות של החברה.
ראשית, אנחנו ממליצים לצרוך טונרים מקוריים בלבד!
טונרים בכלל, קל וחומר חליפיים אינם כלולים ואו מכוסים בשירות , כמו כן, סרטים למדפסות, דיסקטים, מחסניות דיו, ראשי הדפסה ותנור הדפסה במדפסות, עכברים, מקלדות, מצברים למערכות אל פסק.,כדורי עקיבה, ידיות משחק וכדומה אינם כלולים ואו מכוסים בשירות. הנזק אותו גרם הטונר החליפימקורי למדפסת (אם וכאשר) בוודאי שלא מכוסה או קשור בצורה זו או אחרת לשירות.
עוד בתהליך ייצוב המערכת תוצג בפני הלקוח תמונת הרשת כולה ותוצג בפניו העובדה כי המיידעים אינם מגובים כפי שצריך ויוצע ללקוח לרכוש אי אילו סוגי גיבוי הולמים היכולים לספק מענה במקרים הנ”ל. היה וללקוח אין גיבוי לאותם קבצים או מיידעים שנמחקו, פי.סי פאנצ’ מחשבים ותקשורת יכולה לספק מענה ראשוני לשחזור ברמת התוכנה כחלק מהשירות. היה ומדובר בשחזור מתקדם, עבור זה קיימות מעבדות שחזור מידע ייעודיות והן בתשלום נפרד ואינן קשורות להסכם בשום אופן.
לאחר תהליך ייצוב המערכת ובדיקת הציוד הקיים במשרדמפעל יוגשו ללקוח המסקנות לגבי הציודים ושדרוגים נחוצים על מנת להכניס ציודים לאחד ממסלולי השירות.
ביקור טכנאי מחשבים באתר הלקוח כלול בשירות וזאת לאחר ניסיון לפתור את התקלה טלפונית ואו באמצעות השתלטות מרחוק.
מספר הביקורים איננו מוגבל אך יחד עם זאת השירות הינו לתקלות בלבד ופי.סי פאנצ’ מחשבים ותקשורת מתחייבת לפתור את כל התקלות בתחום האחריות שלה. הזמנת טכנאי לאתר הלקוח תיבחן ע”י מנהל השירות ובאם תימצא מוצדקת, טכנאי יגיע לאתר הלקוח בהקדם. ביקורים חוזרים ונשנים בגלל ציודי קצה תקולים בשירות PRO יוחלפו בחדשים ואילו בשירות Basic הלקוח יחוייב עבורם. חשוב להדגיש שביקור טכנאי באתר הלקוח הוא המוצא האחרון וזאת על מנת לחסוך זמן הגעה לאתר הלקוח ולפתור את התקלות ביעילות ובמהירות ע”י שליטה מרחוק.
תקלות שניתן לפתור באמצעות שליטה מרחוק יפתרו בדרך הנ”ל.
מספר הבקשות להשתלטות מרחוק והתערבות נציג תמיכה איננו מוגבל בשעות הפעילות של החברה.
פי.סי פאנצ’ מחשבים תספק פתרון מלא עבור תקלות תוכנה ,לרבות וירוסים במחשבים.
יחד עם זאת, ההתמחות המרכזית שלנו היא אבטחת מידע ולכן אנחנו חופשים את הלקוחות שלנו לחשיבות אבטחת המידע, סינון תכנים באינטרנט ושימוש סדיר באנטי וירוס.
לא נשאיר אותך חשוף לאיומים 🙂
מאחר ואבטחת מידע וההבנה שהלקוח צריך לעבוד ללא הפרעות בראש מעיינינו, במסגרת כל אחת מחבילות השירות (BACISPRO) מקבל הלקוח אנטי וירוס מקורי תוצרת ESET NOD32 , האנטי וירוס הנמכר והפופולרי ביותר בעולם. אנטי וירוס אחד לכל עמדה בשירות.
פי.סי פאנצ’ מחשבים ותקשורת מתחייבת להיענות לכל קריאת שירות ביום עבודה רגיל (לא כולל שבתות וחגים) בתוך 12 שעות מזמן ההודעה על התקלה במקרה של תקלה בתחנת עבודה ו- 4 שעות במקרה של תקלה בשרת (הסעיף מתייחס לשעות הפעילות של החברה ).
רק מזכירים לך – אפשר לפתוח קריאת שירות ע”י סריקת הברקוד על מדבקת השירות שעל המחשב שלך ואו לשלוח מייל מפורט לכתובת support@netohost.co.il וקריאה תיפתח אוטומטית.
ראשית, ברכות! אין לך תקלות, כנראה שבחרת נותני שירות מעולים 🙂
כמובן שאין החזר כספי כלשהו, כל הרעיון בשירות הוא לשמוע ולראות את נותני השירות כמה שפחות (זה אומר שאתם מתרכזים בעבודה ולא בתקלות). יחד עם זאת אין זה אומר שלא נעשות פעולות מנע בתדירות גבוהה ועבודה מאחורי הקלעים. במידה ואין תקלות הלקוח צריך לברך על כך ולהמשיך לקבל שירותים.
במידה והלקוח בשירות לעסקים PRO, לאחר תשאול טלפוני קצר על התקלה תיבדק זכאות הלקוח לטכנאי תשתיות באתר הלקוח אשר יגיע ויפתור את תקלת התשתית.
אם הלקוח בשירות Basic, הגיע הזמן לעבור ל-Pro 🙂
אנחנו זמינים בנושאים הנ”ל גם ללקוחות בשירות Basic בעלות מוזלת משמעותית.
זוהי תקלת רשת קלאסית וכלולה בשירות באופן מלא.
הכוונה היא שאנחנו משקיעים בך כלקוח – שאחת לשלושה חודשים יגיעו צוות מומחים למחשבים, רשת, תקשורת ותשתית לאתר הלקוח מטעם פי.סי פאנצ’ מחשבים ותקשורת ויעשו פעולות מנע למיניהן, יבדקו גיבויים , ידמו עמדות שקרסו וישחזרו אותן, יבדקו וירוסים ותקלות שוטפות בתחנות העבודה, בדיקות חומרה מקיפות לתחנות העבודה ולשרתים, בדיקת מצברים ב-UPS, שמירת קבצי קונפיגורציה ל-FIREWALL’s וכדומה.
עם התפתחות הטכנולוגיה הדברים הנ”ל הולכים ומתאפשרים ברובם להיעשות מרחוק – נתון לשיקולינו.
היה ולאחר מתן סיוע טכני טלפוני הבעיה לא נפתרה, יגיע טכנאי שלנו ויפתור את הבעיה.
הסכם ההתקשרות בכל אחד ממסלולי השירות הינו לתקלות בלבד, שדרוגים הם אינם סוג של תקלה ולכן הם אינם חלק כלול בשירות, יחד עם זאת נשמח להעניק ללקוח בשירות הנחה משמעותית על רכיבי החומרה, כמו כן על שעות העבודה שלא כלולות בשירות.
כחלק מתהליך ייצוב המערכת, תציג פי.סי פאנצ’ מחשבים ותקשורת את תמונת הרשת כולה, מבנה הרשת, אבטחת המידע ברשת, מדיניות הגיבויים ברשת ומהם הליקויים בהם צריכים לטפל.
קיימים נושאים שעליהם אנחנו לא מתפשרים על הלקוח, ידוע שהלקוחות שלנו מוגנים ומגובים מעל הסטנדרט המקובל.
זוהי תקלת רשת קלאסית וכלולה בשירות באופן מלא. כל זאת במידה והשרת המדובר נמצא באחד ממסלולי השירות BASIC או PRO.
במידה והדיסק הקשיח קרס והלקוח נמצא בשירות תוכנה בלבד, ראשית עבור דיסק קשיח חדש פי.סי פאנצ’ מחשבים ותקשורת מעניקה לך 15% הנחה מאחר והמסלול הוא BASIC. הקמה מחדש של מערכת ההפעלה והשמשת העמדה מחדש כלולים בשירות אופן מלא.
לקוחות בשירות PRO מכוסית עבור מצב זה. לקוחות בשירות BASIC זכאים להנחה של 15% על רכיבי החומרה ומכוסים עבור תקלות תוכנה אף על פי שנגרמו כתוצאה מתקלת חומרה.
בשביל מה אתם לקוחות שלנו?
במידה ואתם חווים איטיות כלשהי אנחנו נכנסים לפעולה ומאתרים את מקור האיטיות ומטפלים מיד. אם מדובר בתוכנה, עלינו 🙂
במידה ומדובר בתקלת חומרה ואו ציודי קצה מבוטחים בשירות Pro הם יוחלפו במסגרת השירות.
בשירות Basic הלקוח זכאי להנחה של 15% על ציודים ורכיבי חומרה.
מעוניין בשירות שלא קיים במסלול Basic/Pro?
אין בעיה כלל, נשמח להפגש ולמצוא עבור
העסקארגון שלך מסלול מותאם אישית.
עם נסיון רב שנים ועשרות לקוחות מרוצים
אנחנו בטוחים שבאמתחתנו פתרונות גם עבורך.
מתן פתרונות, שירותים והקצאת כוח אדם ייעודי
בשעות ובימים לא שגרתיים הם דבר מוכר וידוע
לחלק גדול מקהל לקוחותינו.
● כיסוי לכל תקלות החומרה-מחשב+מסך+תשתית
● טיפול בכל תקלות התוכנה
● דוח טיפולים דו חודשי
● טיפול בתקלות רשת
● אנטי וירוס ESET NOD32
● בדיקות יזומות באתר הלקוח אחת לרבעון
● תמיכה בשליטה מרחוק ON LINE
● תמיכה טלפונית ע“י נציג
● טיפול בכל תקלות התוכנה
● 15% הנחה על חומרה וציוד היקפי עבור עמדה בשירות
● טיפול בתקלות רשת
● אנטי וירוס ESET NOD32
● בדיקות יזומות באתר הלקוח אחת לרבעון
● תמיכה בשליטה מרחוק ON LINE
● תמיכה טלפונית ע“י נציג